sobota, 26 lipca 2014

[9] "Powrót władcy wampirów" - Justin Richards

Autor: Justin Richards
Tytuł oryginału: "The Parliament of Blood"
Liczba stron: 328
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Moja ocena: 2/10

Opis Wydawcy: "Sir William Protheroe, kustosz działu znalezisk niesklasyfikowanych Muzeum Brytyjskiego, jego asystent George, łobuziak Eddie oraz urocza córka pastora, Liz, uczestniczą w niezwykłym wydarzeniu – odsłonięciu mumii z Sakkary. W sali egipskiej zebrała się cała śmie­tanka towarzyska Londynu. Zaproszeni goście cze­ka­ją już tylko na spóźniającego się fotografa Bernarda Den­ninga. On tymczasem spotyka na ulicy pewną piękną, tajemniczą kobietę, która, jak się wydaje, wie o nim bardzo wiele. Nieoczekiwanie nieznajoma pochyla się do szyi Denninga, lecz bynajmniej nie z zamiarem złożenia pocałunku… Jaki związek ma piękna dama z egipską mumią? Jaką zagadkę będą musieli rozwikłać bohaterowie? Richards z właściwą sobie lekkością i odrobiną ironii prowadzi czytelników zamglonymi londyńskimi ulicami, aby odkryć tajemnice skrywane przez cztery tysiąclecia…"



Moja Opinia: Ta książka to połączenie dwóch różnych rzeczy. A mianowicie jeśli chodzi o wampiry w powieściach, to jak najbardziej jestem za. Ale dosłownie NIENAWIDZĘ powieści detektywistycznych, kryminalnych, itp. I to jest właśnie to połączenie. Powieść jest również odgrywana w dalszej przeszłości, o ile się nie mylę to był to XIX-wieczny Londyn. Nie bardzo pamiętam, bo książkę czytałam około 2 lata temu. Mały Eddie bawi się w detektywa i odkrywa, że tajemnicza mumia to władca wampirów, który właśnie powrócił do życia. Powieść ta była moją największą pomyłką w życiu jeśli chodzi o książki. Nie zaciekawiła mnie i kompletnie mi się nie spodobała. Ale zamieszczam tutaj opis, bo każdy ma inny gust i może komuś z was się spodoba. Tak więc, hmm... no polecam dla osób, które lubią książki tego typu.


"Lubić czytanie - to znaczy godziny nudów, które człowiek miewa w życiu, zmieniać na godziny radości." - Monteskiusz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^