środa, 17 grudnia 2014

[44] "Ucisz mnie pocałunkiem" (Piosenki dla Pauli #3) - Blue Jeans

Autor: Blue Jeans
Tytuł oryginału: "Cállame con un beso"
Liczba stron: 558
Cykl: Piosenki dla Pauli
Tom: III
Gatunek: Romans/Literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Jaguar
Moja ocena: 9/10

Paczka sugusek rozpadła się i każda z nich poszła w swoją stronę.

Paula wyjeżdża na studia do Londynu, a to oznacza rozłąkę z Alexem na kilka miesięcy. Czy ich związek podoła temu wyzwaniu?
Tymczasem Miriam wpadła w nieodpowiednie towarzystwo i wpada w tarapaty, a Cris ma nowego chłopaka. Diana i Mario przeżywają mały kryzys w związku.
Czy przyjaciółki znów się połączą i odnowią dawną przyjaźń, aby pomóc Miriam? I czy Miriam na pewno chce pomocy?

"Jesteś zbyt młoda, by rzucać wszystkie ważne dla ciebie rzeczy, na które pracowałaś całe życie, dla miłości."



Finałowa część "Piosenek dla Pauli"...

I chyba ta, która spodobała mi się najbardziej.
W życiu czterech owocowych sugusek i ich przyjaciół wydarzyło się tu zbyt wiele, jak na jeden raz. Niestety nie spodobało mi się to, że autor przez całą książkę "przeciągał struny", a na sam koniec dorzucił całą masę niespodziewanych zwrotów akcji. Denerwowało mnie również, że ostatnim zdaniem spośród wielu rozdziałów często było coś w stylu "Nie przewidywali jednak, że to spotkanie przysporzy im kłopotów." Tak było w każdej części, ale wcześniej zapomniałam o tym wspomnieć. I przy takim zakończeniu rozdziału miałam ochotę zatrzasnąć książkę i odłożyć ją na półkę. Ale ciekawość, co do dalszego biegu wydarzeń wzięła swoje.
To są niestety negatywne uwagi, ale musiałam je poruszyć. Jednak sama fabuła i pomysł są świetne. Blue Jeans wspaniale opisuje każdą sytuację, emocje bohaterów...
Pewnie sięgnę jeszcze po niejedną jego książkę - o ile jakąś jeszcze wyda.
Polecam! :)


Ps. Przepraszam za moją dwutygodniową nieobecność, ale wiecie... W szkole wystawiali oceny i

trzeba było jak najszybciej zdobyć jakieś pozytywne, aby podwyższyć te końcowe i kompletnie nie
miałam czasu na czytanie książek.
Zbliża się przerwa świąteczna, więc będę dodawać recenzje częściej. :)
Nie zapominajcie, aby podawać mi tytuły ciekawych książek, które przeczytaliście w zakładce
"Wasze propozycje". Wtedy postaram się przeczytać i zrecenzować także je.


Trylogia "Piosenki dla Pauli":

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^