czwartek, 25 marca 2021

ZAŁOŻYŁAM BOOKSTAGRAMA! ♥

 Cześć i czołem, Kochani!


Dziś przychodzę do Was z pożegnaniem na blogu. Wiem, że dawno mnie już tu nie było.
 Z racji, iż blogosfera książkowa w dobie bardziej rozbudowanych social mediów upada, postanowiłam spróbować swoich sił i założyłam BOOKSTAGRAMA, do którego chciałabym Was serdecznie zaprosić.
Moje przemyślenia na temat książek i mini recenzje będą się teraz pojawiać tylko i wyłącznie tam. Mam nadzieję, że wesprzecie mnie w tym nowym projekcie. ♥

LINK DO MOJEGO KONTA NA BOOKSTAGRAMIE:

https://www.instagram.com/strazniczka_ksiazekx/

Wygląd konta w wersji na smartfonie:



oraz w wersji na komputerze:



Oficjalnie więc żegnam się z blogiem i przede wszystkim z Wami - ALE TYLKO TUTAJ! :)
Dziękuję Wam gorąco za te wszystkie lata, kiedy wspieraliście mnie w moim rozwoju w pisaniu recenzji. Nawet nie wiem, kiedy udało się dobić aż do ponad 80 tysięcy wyświetleń!

Dziękuję, Kochani! ♥
Do zobaczenia na Instagramie. :))


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Jestem zaskoczona, że ktokolwiek tutaj jeszcze zagląda. Cóż, na Instagramowym koncie książkowym działam pełną parą i jestem aktywniejsza niż kiedykolwiek byłam tutaj poprzez chociażby instastories, pomijając już posty i recenzje w pakiecie ze zdjęciami. Także serdecznie zapraszam. :) @strazniczka_ksiazekx

      Usuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^