wtorek, 5 sierpnia 2014

[11] "Cisza" (Szeptem #3) - Becca Fitpatrick


Autor: Becca Fitzpatrick
Tytuł oryginału: "Silence"
Liczba stron: 400
Cykl: Szeptem
Tom: III
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy/Paranormal romance
Wydawnictwo: Otwarte
Moja ocena: 10/10

Opis Wydawcy: "Tylko miłość daje moc, by zawrócić ścieżki przeznaczenia.

Nora budzi się w zupełnie innym świecie. Nie potrafi sobie przypomnieć wydarzeń z kilku ostatnich miesięcy. Jedynym pomostem łączącym ją z przeszłością jest powracające wspomnienie czarnych, magnetycznych oczu...

Czy odzyska pamięć?
Czy odnajdzie ukochanego?
Czas nagli, gdyż Nora i Patch będą musieli podjąć desperacką walkę z siłami zła. Zła, które może zrujnować ich wspólną przyszłość - na zawsze."



Moja Opinia: Tak. Nora ma amnezję. I przez większość książki kibicowałam jej z całego serca, aby odzyskała wspomnienia. Smuciło mnie, że nie pamięta nawet Patcha, który - jak się w końcu okazuje - naprawdę ma na imię Jev. Tak, Jev. Nora spotyka go podczas pewnego incydentu i nie ma pojęcia, kim jest, choć serce podpowiada jej, że powinna go pamiętać, gdyż zaistniał już w jej życiu. On natomiast nie dopuszcza jej do siebie. Wspomnienia wymazano jej za jego zgodą kiedy została porwana. Patch twierdził, że to dla jej dobra, aby mogła rozpocząć życie na nowo, bez żadnych nadnaturalnych rzeczy i problemów. Ale dziewczyna stara się dotrzeć do niego na każdy możliwy sposób i za wszelką cenę.
Nora musiała także złożyć przysięgę krwi Czarnej Ręce i stać się... Nefilką.
To bardzo dużo namieszało w jej życiu.
Ogólnie książka trzyma w napięciu, jak każda inna z tej serii. Wciąga niesamowicie! Nie można się oderwać - sama się o tym przekonałam. Smutno mi będzie czytać ostatnią część, ponieważ oznacza to koniec serii "Szeptem".
Czekam również z niecierpliwością na ekranizację pierwszej części.

"- Będę za dwadzieścia minut. - napisał Patch. - W którym pokoju jesteś?
- W twojej sypialni.
- Daj mi dziesięć minut." 


Saga "Szeptem": 

4 komentarze:

  1. Czytałam całą serię i strasznie mi się podobała :) Te książki są na prawde bardzo dobre. Polecam ;p

    http://jerry-bloguje.blogspot.com/

    ps. radze Ci wyłączyć weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, często chę coś przeczytać nwm jaką ksiązkę , ten blog jest idealnym rozwiązaniem! http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sagę "Szeptem" czytałam w dość dużych odstępach i pewnie dlatego "Cisza" nie zrobiła na mnie zbyt piorunującego wrażenia. Plus trochę spoilerujesz w "Moja opinia". Czytelnicy, którzy będą chcieć przeczytać książkę nie będą mieć zbytniej niespodzianki, bo będą wiedzieć co się działo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, czy Nora odzyska w końcu wspomnienia? Jestem na 12 rozdziale i po mału zaczynam być niecierpliwa :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^