piątek, 29 sierpnia 2014

[21] "W mocy ducha" (Akademia Wampirów #5) - Richelle Mead

Autor: Richelle Mead
Tytuł oryginału: "Spirit Bound"
Liczba stron: 488
Cykl: Akademia Wampirów
Tom: V
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy/Paranormal romance
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Moja ocena: 9/10

Opis Wydawcy: "Na Syberii usłyszałam, że istnieje sposób, aby przywrócić Dymitra do dawnej postaci dampira. Niestety, jedyną osobą, która mogła nam pomóc, był przestępca. Nie byle jaki przestępca, bo sam Wiktor Daszkow. Moroj królewskiego rodu, który kiedyś torturował Lissę. Zamierzałyśmy uwolnić śmiertelnego wroga...


Po straceńczej wyprawie na Syberię Rosę Hathaway wróciła do domu, do Akademii Świętego Władimira. Czekają ją końcowe egzaminy i życie poza bezpiecznymi murami szkoły. Tego od zawsze pragnęła, ale trudno jej się cieszyć ze świadomością, że on gdzieś tam jest. Dymitr, którego niegdyś kochała i którego nie zdołała zabić.

Dziewczyna nie może też zapomnieć, że istnieje sposób, by pomóc ukochanemu. Jednak wiąże się on z podjęciem straszliwego ryzyka.

Czy za miłość warto zapłacić każdą cenę?"



Moja Opinia: Rose razem z Lissą i Michaiłem, jednym ze strażników, opuszcza królewski dwór i udaje się na Alaskę, aby uwolnić... Wiktora Daszkowa z więzienia. Dzięki niemu musi dostać się do jego brata, który również włada mocą ducha i chodzą pogłoski, że przywrócił kiedyś strzygę do życia. Rose koniecznie chce się dowiedzieć, czy to prawda i jak to zrobił. Ma promyczek nadziei, że uda jej się jeszcze ocalić Dymitra z otchłani potępionych.

Ale czy podoła wyzwaniu i zdąży zanim to on dopadnie ją, tak jak powiedział?

Jest to jedna z moich ulubionych części z serii "Akademia Wampirów". Ciągle trzyma w napięciu do upragnionego końca, który zaskakuje niesamowicie. Krótka przygoda Rose nie ciągnie się tak bardzo jak w "Przysiędze Krwi", co mnie potwornie denerwowało. I to jest ten duży plus w powieści!

Ogółem książka zafascynowała mnie i pozbawiła czasu na cokolwiek innego prócz czytania. Polecam całą serię! :)

"- ...Fakt, że żyjemy oznacza, że powinniśmy żyć – spierał się. – Zwłaszcza, jeśli i tak dostaliśmy dodatkowy czas."



Seria "Akademia Wampirów":


Przysięga krwi | W mocy ducha | Ostatnie poświęcenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^