niedziela, 17 sierpnia 2014

[17] "Kim jesteś, Sky?" - Joss Stirling

Autor: Joss Stirling
Tytuł oryginału: "Finding Sky"
Liczba stron: 280
Cykl: Benedictowie
Tom: I
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy/Paranormal romance
Wydawnictwo: Akapit Press
Moja ocena: 8/10

Opis Wydawcy: "Od momentu gdy Sky ujrzała Zeda po raz pierwszy, nie może o nim zapomnieć. Gdy okazuje się, że Zed porozumiewa się ze Sky bez słów i czyta jej myśli, powracają do niej głęboko skrywane cienie przeszłości i pojawia się zupełnie nowe zagrożenie."



Moja Opinia: Kolejna książka z gatunku Paranormal Romance. No, może nie do końca.

Sky, została porzucona na ulicy, kiedy miała 4-5 lat. Nie pamięta z tego czasu nic. Nawet nie wie, jak miała na imię, więc rodzice adopcyjni nazwali ją po prostu Sky.
Biorąc się za tę powieść nie wiedziałam, że będzie to coś zmieszanego z fantasy. Byłam pewna, że to będzie zwykły młodzieżowy bestseller, bez żadnych nadprzyrodzonych rzeczy. A jednak. Jest to kolejna książka znaleziona na półce w szkolnej bibliotece. I opłacało się po nią sięgnąć. Urzekła mnie niesamowicie. Wciągnęłam się w nią prawie tak szybko, jak zdjęłam ją z półki. Jest jeszcze kilka powieści tego typu, nawet od tej samej autorki, m. in. słyszałam o "Feniks, jak cię wykraść?", za którą mam zamiar się zabrać, gdy tylko skończę czytać sagę "Akademii Wampirów" i "Nocnej Szkoły". Polecam, zwłaszcza dziewczynom, które lubią powieści fantastyczne z nutką romansu w tle. 

"Gdzie się pali książki, dojdzie w końcu do palenia ludzi." - Heinrich Heine


2 komentarze:

  1. 0.0 coś czuję że będę Tu zaglądać częściej. Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam obserwuję i liczę na rewanż <3
    http://te-zmienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już wiele pozytywnych opinii o tej ksiązce, więc w końcu muszę się za nią zabrać. Szkoda tylko, że mam wielki stos zaległości, więc nie wiem, gdzie ją wepchnę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^