piątek, 24 czerwca 2016

Jakie książki na wakacje 2016?

Witajcie!
Wakacje właśnie się zaczęły, a to wiąże się z dużą ilością czasu wolnego, który każdy nałogowy książkoholik ma zamiar spędzić właśnie na czytaniu książek.
Teraz pozostaje więc zaplanować listę tych oto pozycji do przeczytania.
Ja już wiem, jakie to będą książki. I właśnie w tym poście mam zamiar się
tą informacją z Wami podzielić.
Niektóre z nich to będą książki, które kiedyś przeczytałam, ale nie miałam okazji do nich wrócić, więc wakacje to idealny czas, aby to nadrobić.
Zapraszam do zapoznania się z moją listą książek do przeczytania na tegoroczne lato. :)


Na początek przedstawię książki, których jeszcze nie czytałam, a później dopiero te, do których chcę wrócić. :)

1. Książki Nicholasa Sparksa z serii "Wszystkie kolory miłości", którą zdążyłam prawie w całości skompletować, a z której przeczytałam tylko jedną pozycję.

2. Neil Gaiman i Michael Reaves - "Interświat".

3. Seria arabska Tanyi Valko, której przeczytałam tylko pierwszą część.

4. Książki Colleen Hoover takie jak "Ugly Love", "November 9", "Szukając Kopciuszka", "Ta dziewczyna".

5. W końcu piąta część serii "Wybrani" C. J. Daugherty, zatytułowana "Niezłomni".

6. Ostatnie dwie części serii "Kroniki Białego Królika" Geny Showalter, zatytułowane "Alicja Królowa Zombi" i "Alicja i Uczta Zombi".

7. Seria "After" Anny Todd.

8. "Amber" Gail McHugh.

9. Seria "Dotyk Crossa" Sylvii June Day.

10. "Syrena" Kiery Cass.

Teraz pora na książki, które już kiedyś przeczytałam, a do których mam zamiar wrócić:

1. Oczywiście, że seria "Więzień Labiryntu" Jamesa Dashnera. :D [RECENZJA]

2. "Ostatnie pięć dni" - Julie Lawson Timmer. [RECENZJA]

3. "Collide" i "Pulse" Gail McHugh. [RECENZJA "COLLIDE"] [RECENZJA "PULSE"]

4. "Miłość przychodzi z deszczem" Mili Rudnik. [RECENZJA]

5. Seria Gartha Niksa o Starym Królestwie. [RECENZJA "SABRIEL"]

6. Oczywiście, że "Maybe Someday" Colleen Hoover, która stała się moim uzależnieniem i po której mam kaca już dobre kilka tygodni. ^^ [RECENZJA]

7. Seria "Szeptem" Beki Fitzpatrick.

8. "Dobry ojciec" - Diane Chamberlain. [RECENZJA]

9. "Kim jesteś, Sky?" - Joss Stirling.

10. "Notatki samobójcy" - Michael Thomas Ford. [RECENZJA]


To tyle, jeśli chodzi o książki, które chciałabym przeczytać w te wakacje. :)
Mam ogromną nadzieję, że mimo tego iż pracuję, uda mi się je
wszystkie przeczytać. :) Trzymajcie za mnie kciuki! :)
A jakie są Wasze plany na tegoroczne lato? Jakie książki trzymacie w zanadrzu
na ten szczególny dla książkoholików czas?
Czekam na odpowiedzi i propozycje oraz pozdrawiam wszystkich serdecznie! :)
I życzę Wam miłych, zdrowych, bezpiecznych i niezapomnianych wakacji!

7 komentarzy:

  1. "After" uwielbiam, choć ostrzegam, że może Ci się nie spodobać - ma tylu przeciwników, że głowa mała. "Ostatnie pięć dni" właśnie przyniosłam sobie z biblioteki, wnioskuję, że to całkiem dobra książka, skoro chcesz ją przeczytać ponownie :) Ja nadrabianie Hoover już zaczęłam (czytam właśnie "Losing Hope", a cała seria Slammed czeka na półce). Do Sparksa jakoś nie mogę się przekonać :/

    Pozdrawiam i udanych wakacji! :)
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam zamiar przeczytać serię Szeptem w te wakacje ;)
    Kochana, świetnie ci wyszedł ten post, a ja oczywiście czekam na więcej <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Tag: Movies and Music' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja plany mam ambitne, ale i tak pewnie nie uda się wszystkiego zrealizować, bo synek robi się coraz bardziej absorbujący. :) Trzymam kciuki, aby udało Ci się przeczytać to, co zamierzasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ambitne plany :D
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zamiar przeczytać książki Coleen Hoover. Na razie przeczytałam tylko Hopeless, ale resztę już zamawiam dzisiaj. Twoja recenzja do jednej z jej książek mnie zaintrygowała, więc Coleen ma u mnie duży + :D
    Pozdrawiam,
    FotoReporterka :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^