czwartek, 4 września 2014

[23] "Kraina cienia" (Pośredniczka #1) - Meg Cabot

Autor: Meg Cabot
Tytuł oryginału: "Shadowland"
Liczba stron: 190
Cykl: Pośredniczka
Tom: I
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy
Wydawnictwo: Amber
Moja ocena: 10/10

Opis Wydawcy: "Suze jest pośredniczką, a to znaczy, że spędza sporo czasu na kierowaniu błąkających się dusz zmarłych w zaświaty. Ale to nie takie proste - nie wszystkie duchy tego chcą. Tuż po przyjeździe do Kalifornii Suze czeka sprawdzian, a jeszcze nawet nie zdążyła się rozpakować. Pewien okrutny duch piekielnie pragnie zamienić jej życie w koszmar. Na szczęście Suze dzieli sypialnię z Jesse'em - najwspanialszym ze wszystkich duchów. Ale czy ośmieli się zrobić pierwszy krok. W końcu to najseksowniejszy duch w mieście."




Moja Opinia: Tym razem znów postawiłam na e-booka. Choć zdecydowanie preferuję tradycyjne książki niż elektroniczne pliki. No, ale nie miałam niestety wyboru, bo dostęp do książki, a raczej serii książek był tym razem niemożliwy.
Susannah i jej mama przeprowadzają się z Nowego Jorku do Kalifornii. Wywołane jest to nowym mężem jej rodzicielki. Suze nie jest z tego powodu zadowolona, a do tego jeszcze ten duch w jej sypialni - nieżyjący od około stu pięćdziesięciu lat Jesse. Wyobrażacie sobie mieszkać z obcym chłopakiem w jednym pokoju? Co z tego, że to duch, ale jak tutaj się chociaż przebrać, skoro wiecie, że on może podejrzeć Was w każdej chwili. XD No, ale co dziewczyna ma zrobić? Przecież nie powie nikomu, że rozmawia z duchami, bo nikt by jej nie uwierzył lub co gorsza uznałby ją za wariatkę.
Suzie musi zmierzyć się z zupełnie nowym wyzwaniem dotyczącym mediacji, które wcale nie będzie łatwe.
Czy da sobie radę?
I czy ją i Jesse'a coś połączy?

"Kraina cienia" to pierwsza z sześcioczęściowej serii "Pośredniczka". Ja jestem aktualnie na 3 części i zamierzam przeczytać oczywiście wszystkie.

Powieść jest bardzo wciągająca, poświęcona dla fanów paranormalnego świata, choć niekoniecznie, polecam! :)

„Niebo nie zna wściekłości, jak miłość zamieniona w nienawiść, ani piekło takiej furii, jak zraniona kobieta”.

1 komentarz:

  1. Gdy byłam w podstawówce bardzo lubiłam książki Meg Cabot. Teraz już chyba z nich wyrosłam, bo wydają mi się płytkie i naiwne. Jeżeli jednak lubisz te autorkę to polecam Ci "Dziewczynę Ameryki" ta książka chyba podobała mi się najbardziej oraz "Liceum Avalon"

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^