sobota, 20 września 2014

LIEBSTER BLOG AWARD

A więc dziękuję bardzo Aleksandrze Dragan za nominację do nagrody Liebster Blog Award.
Zapraszam wszystkich na jej bloga: 
http://daryaniola-ciagdalszy.bloog.pl

Dla nieświadomych:
Liebster Blog jest przyznawana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby nominującej, następnie wymyślić 11 nowych pytań i nominować następne 11 osób do tej zabawy.




Odpowiedzi na pytania od Aleksandry:

1. Jaka jest twoja ulubiona książka i film?


Odpowiedź na to pytanie nie jest łatwa. Przeczytałam w życiu naprawdę mnóstwo książek i obejrzałam mnóstwo filmów, więc ciężko mi wybrać.

Ale do mojej ulubionej serii książek zaliczam sagę "Szeptem" - Becca Fitzpatrick.
Natomiast film... hmm...
Chyba "Pamiętnik" - adaptacja książki Nicolasa Sparksa.

2. Kto jest twoim autorytetem?

Ciężko powiedzieć. Ludzie tak, jak i autorytety - zmieniają się.

Ale wydaje mi się, że moim obecnym autorytetem jest Jan Paweł II.
Nie jestem bardzo religijna, ale podziwiam tego człowieka. Był poczciwy, spokojny. Nauczył ludzi, jak kochać i przebaczać, nawracał ludzi wątpiących w istnienie Boga.

3. Jakie jest twoje największe marzenie?


Moim największym marzeniem jest napisanie własnej książki i wydanie jej w przyszłości. I mam zamiar do tego dążyć, mimo że nie będzie to łatwe zadanie.


4. Jaka była najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś?


Ogólnie nie jestem szaloną osobą. Lubię spokój i ciszę. Uwielbiam zatracać się w ciszy w książkach, więc moja odpowiedź na to pytanie może się nie zaliczać zbytnio. Ale jeśli już muszę to w pierwszej gimnazjum wyszłam z przyjaciółkami na miasto w dziwnych perukach. XD


5. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?


Nienawidzę ludzi fałszywych, snobistycznych i aroganckich. Myślących, że jeśli mają pieniądze, bądź fajniejsze ciuchy, telefon czy cokolwiek to są lepsze, a reszta to wyrzutki społeczeństwa.


6. Jak opisałabyś siebie w trzech słowach?


Hmmm... Chyba czasami nieco dziecinna, trochę dziwna, ale i przyjacielska dla ludzi, którzy na to zasłużą. Bo wobec ludzi opisanych w poprzednim pytaniu to zdecydowanie nie.


7. Ulubiona postać?


Zależy. Bo może to być postać fikcyjna lub rzeczywista. Ale wymienię obie.

Jeśli chodzi o postać fikcyjną to Dorota z książki "Arabska żona", którą niedawno przeczytałam. Podziwiam ją, ponieważ mimo poniżania, upokarzania i wszelkich możliwych ludzkich krzywd - nie poddała się i w końcu przezwyciężyła wszystkie przeciwności losu.
Natomiast jeśli chodzi o postać rzeczywistą to jest mój Ś.P. dziadek. Nie muszę tłumaczyć, dlaczego. Po prostu był najlepszy.

8. Jaką nadnaturalną zdolnością chciałabyś władać?


Tutaj waham się pomiędzy lataniem, a niewidzialnością, ale chyba z tych dwóch wybrałabym niewidzialność.


9. Ulubiony cytat?


"Naucz się doceniać to co masz, zanim czas zmusi cię do docenienia tego co miałeś."


10. Ulubiony przedmiot?


Szkolny czy podręczny?

Jeśli chodzi o szkolny to język angielski.
A jeśli masz na myśli podręczny to oczywiście książka.

11. Ile masz lat?


W listopadzie skończę szesnaście.


Teraz czas na blogi, które nominuję (na pewno nie będzie ich 11, nie mam w zanadrzu aż tylu):


1. http://bowzyciuistniejetylkobol.blogspot.com

2. http://za-szeroko.blogspot.com
3. http://lustrzananadzieja.blogspot.com
4. http://miedzystronami-agrey.blogspot.com 
5. http://literacka-wiwisekcja.blogspot.com
6. http://pabiart.blogspot.com
7. http://smocza-recenzja.blogspot.com
8. http://stella191.blogspot.com

Pytania dla nominowanych:


1. Dlaczego zaczęłaś/ąłeś pisać bloga i co cię motywuje do dalszego prowadzenia go?

2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
4. Jak powinien wyglądać twój idealny dzień?
5. Najgorszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś/łeś?
6. Masz władzę nad światem przez jeden dzień, co robisz?
7. Co poprawia ci humor?
8. Jaki jest twój sposób na relaks?
9. Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna i dlaczego?
10. Jaką książkę/film możesz polecić blogerom i dlaczego?
11. Kim chciałaś/łeś zostać, kiedy miałaś/łeś 10 lat?

Jeszcze raz dziękuję Aleksandrze za nominację. Pozdrawiam. ;)


3 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację. W najbliższym czasie pojawią się odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny post na blogu, jej! Szkoda, że to nie recenzja, ale fajnie dowiedzieć się czegoś o Tobie, także się cieszę. :)
    Zapraszam na drugi rozdział: patka-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I od razu na trzeci rozdział też zapraszam :)

      Usuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^