wtorek, 23 września 2014

[27] "Pomiędzy światami" - Jessica Warman

Autor: Jessica Warman
Tytuł oryginału: "Between"
Liczba stron: 448
Gatunek: Fantasy
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Moja ocena: 10/10

Opis Wydawcy: "Wyobraź sobie, że inni przestają cię słyszeć i widzieć...

Elizabeth Valchar - śliczna, popularna i idealna - budzi się na jachcie po imprezie z okazji swoich osiemnastych urodzin, które świętowała w towarzystwie szóstki najbliższych przyjaciół. Słyszy uporczywy łomot. Idzie sprawdzić źródło hałasu, a to, co widzi, zmienia w jej świecie wszystko.
Dlaczego przyjaciele przestają ją dostrzegać, dlaczego nie słyszą, co do nich mówi?
Krok po kroku Liz odtwarza układankę ze wspomnień, żeby znaleźć odpowiedź na najważniejsze pytanie. Dlaczego znalazła się pomiędzy światami?"


Moja Opinia: Książkę znalazłam wędrując między regałami w księgarni i od razu przykuła moją uwagę (zwłaszcza opis i okładka), więc stwierdziłam, że muszę ją przeczytać. Zabrałam się za nią od razu, ale miałam problemy z czasem, więc trochę mi zajęło jej czytanie. Wiecie... szkoła, nauka, itp.
Czas na krótkie streszczenie fabuły książki.
Elizabeth odkrywa coś strasznego w noc swoich osiemnastych urodzin, kiedy jej przyjaciele jeszcze smacznie śpią. Nie widzi i nie słyszy jej nikt, poza pewnym chłopakiem z jej szkoły, Aleksem, który... zginął w wypadku rok wcześniej. Oboje starają się dojść do tego, co się stało. Ze swoich wspomnień układają różne wersje wydarzeń.
Czy uda im się dowieść prawdy?
I dlaczego akurat Alex? Przecież Liz prawie go nie znała. Jaki on ma związek z tym wszystkim?

Jessica Warman zabiera nas w zapierającą dech w piersiach podróż pełną tajemnic, boleśnie prawdziwych postaci i wzruszających romansów, a przede wszystkim tka opowieść o nadziei, odkupieniu, miłości i wybaczeniu.
Powieść uczy pokory i wybaczania. W niektórych momentach chwyta za serce.
Fascynująca, naprawdę serdecznie polecam! :)

"Śmierć jest niewiarygodnie, niemierzalnie samotna."

2 komentarze:

  1. Czytasz same książki, które ja mam ochotę zabrać i wręcz pochłonąć! Świetnie to wszystko opisujesz, ale to chyba mówię za każdym razem (i dobrze, bo to prawda!) :D
    Mam nadzieję, że szybko wrzucisz coś nowego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy, które motywują mnie do dalszego recenzowania. :) Wiem, że dużo ludzi czyta moje recenzje, ale rzadko kiedy komentuje, ostatnio prawie w ogóle, ale Ty dodajesz mi tych chęci tymi paroma miłymi słówkami, dziękuję. :)

      Usuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^