wtorek, 21 kwietnia 2015

Sugestia dotycząca recenzji.

Witajcie. J
Przychodzę dziś do Was z propozycją.
Mianowicie chodzi o recenzje filmów na moim blogu.
Raz na jakiś czas, jeśli obejrzę jakiś warty uwagi film,
chciałabym podzielić się z Wami swoimi uwagami na jego temat.
Nie jestem tylko pewna, czy warto coś takiego organizować i dlatego
chciałabym poznać Wasze zdanie.
Jak sądzicie? Jest to dobry pomysł?
Prosiłabym, abyście wypowiedzieli się na ten temat w komentarzu,
a ja każdy z nich wezmę pod uwagę i zdecyduję.
Z góry bardzo Wam dziękuję. J


9 komentarzy:

  1. Jestem zdecydowanie za! :D
    http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie? Co prawda, ja zdecydowanie wolę książki i w filmach jestem dość zacofana, ale zawsze fajnie poznać coś nowego. A nuż znajdzie się film, który zachęci mnie do obejrzenia.. ^^

    LimoBooks :)
    Photonette ^^ - nowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomijałabym posty o książkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zaczęłam ostatnio dodawać recenzje filmów. Aktualnie jest ich dwa, ale kto powiedział, że nie będzie ich więcej?
    Niektóre są naprawdę warte obejrzenia, więc ja jestem na tak. ;) Byleby nie zakryły recenzji książkowych.
    Pozdrawiam i zapraszam http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie zakryją, bo będę je dodawać tylko raz na jakiś czas, nie za często. Może raz w miesiącu, coś w tym stylu. ;)

      Usuń
  5. Zawsze możesz spróbować :) Tak dla urozmaicenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, sam tak robię od niedawna, chociaż na razie zbyt wielu tych filmów nie zrecenzowałem. :P Do tego trochę inaczej podchodzę do tego tematu, bo u mnie są to bardziej proste opinie. Mimo wszystko każdy chyba lubi sobie czasem coś obejrzeć, a im więcej opinii tym lepiej. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry film nie jest zły :) mogłabyś od czasu do czasu wspomnieć o jakiejś ekranizacji książki. Wielu ludzi nie wie, że przed filmem była książka, a to przydatna wiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że to bardzo dobry pomysł :D
    Chętnie zobaczę co oglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^