piątek, 15 kwietnia 2016

Kitty Book TAG

Cześć!
Dawno, dawno, dawno, dawno, dawno... temu Aoi Akuma z bloga Bo kocham czytać! nominowała mnie do Kitty Book TAGu. Przepraszam całym sercem, że tak późno na niego odpowiadam, ale zaginął mi gdzieś i dopiero teraz go odnalazłam...
Zapraszam więc do zapoznania się! :)




1. Manx, czyli książka, której czegoś brakowało.

"Przebudzenie Labiryntu", to książka, która zachwyciła mnie w ogromnym stopniu. Wspaniała powieść fantasy, wciągająca w ogrom czytania, jednak wiecie, czego jej zabrakło? Tytułowego labiryntu. :)
Recenzja: [klik].

2. Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam w najkrótszym
czasie.

"Nina, prawdziwa historia", debiutancka powieść pani Eweliny Rubinstein. Przeczytałam ją w niecałe dwie godziny. :)
Recenzja: [klik].

















3. Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.

Hmm... "Dla Ciebie wszystko" Nicholasa Sparksa było pisane w narracji trzecioosobowej z przeplatających się perspektyw dwóch osób, więc myślę, że można ją zaliczyć do tej kategorii.
Recenzja: [klik].












4. Radgoll, czyli książka, która za mną chodzi (którą chciałabym mieć).

Takich książek mogłabym napisać nieskończoną listę. Jednak ostatnimi czasy poluję na "W sieci umysłów" Jamesa Dashnera. :)















5. Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiam, ale nie jest zbyt znana.

Tych to już w ogóle jest mnóstwo! Ja czytam głównie nieznane książki, ewentualnie mało znane, więc ciężko mi wybrać, ale taką moją ulubioną na pewno jest niedawno wydana "Klucze" Adama Langa. Świetna! :)
Recenzja: [klik].









To by było na tyle. :)
Nominuję:
Dominikę z Bookaholic.

6 komentarzy:

  1. Nie znam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, czy to źle? :o "Dla Ciebie wszystko" oglądałam i uważam, że film był w porządku ;)
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację, jak zwykle, super! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny TAG dla mnie. Świetny post
    kacikkkociary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi! Bardzo zaciekawił mnie twój blog ;)
    Myślę, że zostanę z tobą na dłużej ;)
    Pozdrawiam z całego serduszka <3

    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. :)
      I również pozdrawiam. :*

      Usuń
  5. Dziękuję ! :D i owszem "Klucze" są mało znane, a świetna książka <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^