sobota, 18 października 2014

[33] "Dziedzictwo (Nocna szkoła #2) - C. J. Daugherty

Autor: C. J. Daugherty
Tytuł oryginału: "Night School: Legacy"
Liczba stron: 440
Cykl: Nocna Szkoła
Tom: II
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Thriller
Wydawnictwo: Otwarte
Moja ocena: 9/10

Opis Wydawcy: "Zimne kalkulacje i porywy serca.

Wielka polityka i szkolne troski.
Drugi tom bestsellerowej sagi Wybrani zabierze Was ponownie do najbardziej ekskluzywnej szkoły w Wielkiej Brytanii i odkryje jej kolejne sekrety.
Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?"



Moja Opinia: Powieść "Wybrani" zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Dlatego, gdy tylko wzięłam do ręki część drugą, od razu wzięłam się za jej czytanie. Miałam nadzieję, że zawarte w niej będą odpowiedzi na wszystkie pytania, które pozostawił po sobie pierwszy tom. Wszystkich nie dostałam, ale na pewno większość z nich.

Wydawałoby się, że Akademia Cimmeria i jej uczniowie po przeżyciach z końca letniego semestru, wykorzystali już limit całego zła, jednak Allie nadal jest w tarapatach i wciąż jest ścigana. Ktoś chce ją porwać, tylko dlaczego?
Niektórzy uczniowie Cimmeri przyjeżdżają jeszcze przed rozpoczęciem kolejnego semestru, aby pomóc przy remoncie, który jest konieczny po pożarze szkoły. Akademia bardzo szybko wypełnia się ludźmi, zarówno starymi znajomymi, jak i nowymi twarzami. Allie dołącza również do Nocnej Szkoły i regularnie uczęszcza na jej zajęcia, aby na przyszłość wiedzieć, jak reagować w sytuacjach zagrożenia, które jest coraz bliżej.
Na domiar tego wszystkiego pomiędzy Allie a jej chłopakiem Carterem staje ktoś jeszcze. Kto w tym miłosnym trójkącie wyjdzie na prowadzenie?

"Najgorsze jest to, że kompletnie sobie nie uświadamiasz, jak bardzo masz to wypisane na twarzy. Zamierasz, kiedy tylko pojawia się w pobliżu, i nie odrywasz od niego wzroku. (…) Wiesz, co jest w tym wszystkim najsmutniejsze? Tylko ty nie widzisz tego, jak bardzo jesteś w nim zakochana."


Sięgając po "Dziedzictwo" bałam się, że ta część mogłaby mnie rozczarować, że będzie gorsza od pierwszej, co zdarzało się już w niewielu seriach, które przeczytałam. Ale na szczęście tak nie było. Uwielbiam styl pisania autorki, idealnie dobiera słowa i potrafi przekazać czytelnikowi emocje panujące wśród bohaterów. 

Jestem pewna, że sięgnę również po kolejne części serii "Wybranych", do czego i Was zachęcam.

"Życie to pasmo bólu i najlepiej by było, gdybyś się zaczęła do tego już przyzwyczajać, Allie. Ból nigdy nie znika. Gromadzi się. Jak śnieg."



Saga "Wybrani":


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^