czwartek, 10 marca 2016

Premiery miesiąca - MARZEC 2016.

Witajcie!
Postanowiłam, że będę dodawać co miesiąc premiery książek, które mają się w nim ukazać. Nie wszystkie, ale te, które najbardziej mnie interesują. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba. :)
No to zapraszam do zapoznania się z marcowymi premierami.


1. Sarah Dessen - "Ktoś taki jak ty"
Data premiery: 16 marca 2016
Wydawnictwo: HarperCollins Polska

Los zafundował Scarlett szybką lekcję dorastania. Jej chłopak zginął w wypadku, a ona dowiedziała się, że jest z nim w ciąży. Niepokorna i szalona szesnastolatka nie ma pojęcia o odpowiedzialności, a co dopiero o byciu matką. To będzie czas ogromnych wyzwań. Jej najlepsza przyjaciółka Halley zawsze była jej przeciwieństwem. Cicha, poukładana i niezbyt towarzyska, ograniczana przez nadopiekuńczą matkę. Zwykle to ona potrzebowała optymizmu i nieustępliwości Scarlett, jednak teraz role się odwróciły. Halley będzie musiała wesprzeć przyjaciółkę, choć sama ma problem - zakochała się w niewłaściwym facecie. Czeka je trudny krok w dorosłość i prawdziwy sprawdzian z przyjaźni.

Przeczytałam tylko jedną z książek Sarah Dessen. Była to "Zamek i klucz". Mimo to, autorka zachwyciła mnie swoim stylem pisania. Nie miałam jednak okazji sięgnąć po resztę jej książek. Kiedy niedawno trafiłam na "Ktoś taki jak ty" w Internecie, stwierdziłam, że muszę ją przeczytać. Zwłaszcza, że jest to powieść obyczajowa, a ja ten gatunek uwielbiam.


2. Kiera Cass - "Syrena"
Data premiery: 16 marca 2016
Wydawnictwo: Jaguar

Kahlen to syrena, która musi być posłuszna rozkazom wydawanym jej przez Ocean. Jej głos, odbierający rozsądek i budzący pragnienie rzucenia się w morską toń, jest śmiertelnie groźny dla ludzi. Akinli to zwyczajny człowiek - pełen ciepła, przystojny chłopak, dokładnie taki, o jakim od dawna marzy Kahlen. Jeśli się w nim zakocha, narazi ich oboje na ogromne niebezpieczeństwo... ale nie jest w stanie wytrzymać rozłąki. Czy zaryzykuje wszystko, by pójść za głosem serca?

Nie czytałam serii tej autorki zatytułowanej "Rywalki". Jakoś nie bardzo przepadam za bestsellerami, bo mimo wielu pozytywnych opinii bardzo często się nimi rozczarowywuję. Jednak ta powieść przywodzi mi na myśl "Małą Syrenkę". W sumie nie wiem dlaczego. Opis jednak jest zachęcający, no i ta okładka taka śliczna... :)





3. Brittany C. Cherry - "Art & Soul"
Data premiery: 16 marca 2016
Wydawnictwo: Filia

W szkole średniej byłam młodą, niepozorną artystką.
Nie zauważano mnie. Pomijano. Olewano.
Teraz jestem Arią Watson... "Tą" dziewczyną.
Jedna zła decyzja i zostałam zauważona - przypięto mi etykietkę puszczalskiej. Zostałam zdzirą. Śmieciem.
I już nigdy nie będę niewidzialna.
Szczególnie dla Leviego Myersa. Był dziwnym chłopakiem o pięknej duszy, który zaakceptował i zrozumiał ukrytą w moim wnętrzu zbolałą dziewczynę.
Nie planowałam się zakochać. Jednak czy mogłam oprzeć się jego obietnicom? Przebaczeniu? Przyszłości, o której już prawie przestałam marzyć?
Byliśmy rozbici. Poznaczeni bliznami. Byliśmy dziwni i piękni zarazem.
Byliśmy dwiema zagubionymi duszami, które trzymały się jedynej rzeczy mogącej je spoić.
Siebie nawzajem.

Czyż ta piękna okładka i ten obiecujący opis nie są zachęcające? No książka wydająca się wręcz idealna, aby zaspokoić mój czytelniczy głód!


4. Lauren Groff - "Fatum i Furia"
Data premiery: 14 marca 2016
Wydawnictwo: Znak

Każdy związek ma dwie twarze.
Każda historia ma dwie strony.
Zwłaszcza gdy kluczem do idealnego związku nie jest prawda, ale mroczny sekret.

Fatum i furia jest jak rozsypująca się układanka. Gdy wszystko staje się jasne, prawda zaczyna wychodzić na jaw. Fatum to opowieść Lancelota o spotkaniu kobiety, ktora odmieniła jego życie, w Furii Mathilde mówi o tym, jak było naprawdę. Dwadzieścia cztery lata, dwoje ludzi. Misternie splecione perspektywy porywają i hipnotyzują, a nieoczekiwany zwrot akcji sprawia, że czytelnik musi zakwestionować wszystko, co do tej pory wiedział o związku Lancelota i Mathilde. Pokazując ciążące nad człowiekiem fatum i władające nim demony - furie, Lauren Groff odkrywa historię bliskości i samotności, porusza to co sekretne, skrywane i mroczne. O tej powieści nie da się zapomnieć.

Jak zapewne wiecie, uwielbiam książki, które opowiadają losy bohaterów z dwóch różncyh perspektyw. Wtedy mam możliwość poznania także przemyśleń i odczuć tej drugiej postaci. Nie mogę się więc doczekać, aż "Fatum i Furia" wpadnie w moje ręce. :)


To by było na tyle, jeśli chodzi o marcowe premiery, na które czekam i po które na pewno sięgnę. A wy macie jakieś książki wydane w tym miesiącu, na które czekacie? Może jest to któraś z wyżej wymienionych przeze mnie? :)
Pozdrawiam cieplutko!

5 komentarzy:

  1. "Czy wspominałam, że Cię potrzebuję?" i "Pani Noc". <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natknęłam się na "Panią Noc", ale na pewno jej nie przeczytam, zważając na fakt, że nie znoszę "Darów Anioła". Przeczytałam tylko "Miasto Kości" (z ledwością zresztą) i po więcej nie sięgnęłam.

      Usuń
  2. Ogromnie czekam na Art and Soul, uwielbiam tą autorkę :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ktoś taki jak Ty" i "Syrena" mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy z nich chcę MUSZĘ przeczytać :D <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^