niedziela, 3 sierpnia 2014

[10] "Crescendo" (Szeptem #2) - Becca Fitzpatrick

Autor: Becca Fitzpatrick
Tytuł oryginału: "Crescendo"
Liczba stron: 400
Cykl: Szeptem
Tom: II
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy/Paranormal romance
Wydawnictwo: Otwarte
Moja ocena: 10/10

Opis Wydawcy: "Kiedy nie wiesz komu ufać, ufaj tylko sobie.

Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż. On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych.  Są sobie przeznaczeni. Jednak Patch wydaje się być zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo.

Tajemnice budzą niepokój, a niepewność przeradza się w strach."



Moja Opinia: Szczerze, w pierwszej części tej sagi miałam głęboką nadzieję na związek Nory i Patcha. Ale teraz, w drugiej części, kiedy są już razem, znienawidziłam go - Patch'a. I było tak prawie do końca książki. Powieść przeczytałam w jeden dzień. Tak mnie wciągnęła i trzymała w napięciu, że dosłownie cały dzień siedziałam i czytałam. Niesamowita książka, zaliczam tę sagę do jednej z moich ulubionych. Ubóstwiam powieści tego typu, oby takich więcej! :D


PS. Przepraszam za pomyłkę w poście z książką "Szeptem". Napisałam tam, że ostatnia część sagi nie ukazała się jeszcze w Polsce. Jednak się myliłam i książka jest już dostępna. :)


"Książki - okręty myśli żeglujące po oceanach czasu i troskliwie niosące swój drogocenny ładunek z pokolenia na pokolenie." - Francis Bacon


Saga "Szeptem": 

1 komentarz:

  1. Przyznać muszę, że książka jest dobrze napisana i ciekawie choć momentami strasznie mnie irytuje, a co do Twojej recenzji nie mam zastrzeżeń.

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^