sobota, 19 lipca 2014

Na początek małe wprowadzenie.

Hej! :)

W tym poście chciałam Wam napisać, w jakim celu stworzyłam tego bloga. Ogólnie to uwielbiam czytać książki. Robię to w każdej wolnej chwili od jakichś trzech lat. Dzisiaj niewiele osób w moim wieku czyta książki, więc nie bardzo mam okazję o nich porozmawiać. Dlatego postanowiłam spróbować takiej formy. Będę tu zamieszczać krótkie opisy przeczytanych przeze mnie książek i moje opinie o nich. Jestem ciekawa też, co Wy o nich sądzicie, więc śmiało piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam! :) 




"Z książkami jest tak, jak z ludźmi: bardzo niewielu ma dla nas ogromne znaczenie. Reszta po prostu ginie w tłumie." - Wolter.

4 komentarze:

  1. Jeśli degustujesz w książkach fantasy polecam serię ,,Zwiadowcy'' John'a Flanagan'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo, zależy jaki to rodzaj fantasy. Bo coś o aniołach, wampirach, wilkołakach, itp. itd. lubię, nawet bardzo. Ale takie np. "Gwiezdne wojny" to już nie. Chętnie dowiem się czegoś więcej o książce, którą mi poleciłeś, przeczytam kilka recenzji i jeśli mnie zachęcą to może się skuszę. ;) Dziękuję za tę propozycję. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz również zapraszam do siebie ;) a jeśli lubisz powieści podróżnicze to polecam 80 dni dookoła świata
    http://myypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, blog taki bardziej news'owy. ; // Wielka szkoda. Widząc link miałam nadzieję na coś o książkach. ; /

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^