niedziela, 20 lipca 2014

[5] "Szeptem" (Szeptem #1) - Becca Fitzpatrick

 Autor: Becca Fitzpatrick
Tytuł oryginału: "Hush Hush"
Liczba stron: 328
Cykl: Szeptem
Tom: I
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy/Paranormal romance
Wydawnictwo: Otwarte
Moja ocena: 10/10

Opis Wydawcy: "Czasem zdarza się miłość nie z tego świata. Naprawdę nie z tego świata…


Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły dziać się rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba że…

Chyba że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. O Twoje życie.

Ale cicho sza… Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem."


Moja Opinia: Teraz czas na sagę "Szeptem", o której wspominałam w poprzedniej recenzji. Jak na razie z całej tej sagi przeczytałam tylko pierwszą część z czterech. Tak bardzo mi się spodobała i mnie zaciekawiła, że przeczytałam ją nawet dwa razy. Zaciekawiła mnie tutaj postać Patch'a. Z początku jest taki tajemniczy i nie do rozgryzienia. Autorka książki przedstawia go tutaj bardziej jako tego złego, ponieważ jest upadłym aniołem, który zakochał się w zwykłej śmiertelniczce. Ale w rzeczywistości jest zupełnie inny. Było też kilka wątków miłosnych, a zwłaszcza jeden, który mi się spodobał. Lecz z czasem zaczęło mnie już denerwować te napięcie, w którym trzyma książka. A może o to właśnie o to w niej chodzi? Całkiem możliwe... Ale tak czy siak, gorąco polecam dla fanów fantastyki i odrobiny romansu. Według mnie książka przeznaczona bardziej dla dziewczyn niż dla chłopców, ale co kto woli. ;) Pozostałe części to "Crescendo", "Cisza" oraz "Finał", lecz ta ostatnia dopiero, co ukazała się za granicą więc trzeba trochę poczekać zanim pojawi się w Polsce.
Pozdrawiam. ;)


"Książki to także świat, i to świat, który człowiek sobie wybiera, anie na który przychodzi." - Wiesław Myśliwski.


Saga "Szeptem": 

1 komentarz:

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^