sobota, 19 lipca 2014

[3] "Akademia wampirów' (Akademia Wampirów #1) - Richelle Mead

Autor: Richelle Mead
Tytuł oryginału: "Vampire Academy"
Liczba stron: 336
Cykl: Akademia Wampirów
Tom: I
Gatunek: Literatura młodzieżowa/Fantasy/Paranormal romance
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Moja ocena: 10/10

"Tylko najlepszy przyjaciel może ocalić ci życie. Zwłaszcza jeśli twój wróg jest nieśmiertelny.




Opis Wydawcy: W akademii imienia świętego Władimira wampiry czystej krwi - moroje - uczą się posługiwać swoimi nadnaturalnymi darami, a mieszańce - dampiry - szkolą się na ich opiekunów i oddanych strażników. Posępne mury kryją jednak więcej mrocznych tajemnic, niż można by podejrzewać. Lissie Dragomir, morojce ze szlachetnego rodu, grozi śmiertelne niebezpieczeństwo. Czy dampirka Rose, połączona z nią telepatyczną więzią, zdoła ochronić przyjaciółkę?

"Akademia wampirów" to cykl powieściowy, który pokochały już miliony czytelników."


Moja Opinia: Hmm... Tak, to jest to. Ta książka wciągnęła mnie niesamowicie! Czytałam ją niecałe dwa tygodnie temu, może nawet mniej. Przeczytanie jej zajęło mi półtora dnia. Praktycznie non stop czytałam siedząc lub leżąc. Koniec nieco mnie zasmucił, ale jest przecież jeszcze pozostałe pięć części, prawda? Je również mam zamiar przeczytać. Ostatnio zerknęłam również na film na podstawie "Akademii Wampirów", ale nie umywał się do książki. Nie zaciekawił mnie, wiele scen oraz faktów było zmienionych, co już kompletnie mi się nie spodobało. Ale co do książki to naprawdę warto przeczytać, jeśli jesteś miłośnikiem wampirów i nie tylko.




"Czytanie to jest odnajdywanie własnych bogactw i własnych możliwości przy pomocy cudzych słów." - Jarosław Iwaszkiewicz.

Seria "Akademia Wampirów":
Przysięga krwi | W mocy ducha | Ostatnie poświęcenie

2 komentarze:

  1. Książka leży u mnie na półce ale jakoś nie mogę się zebrać żeby ją przeczytać. Nie przepadam wątkiem o wampirach ale po twoim wpisie chyba się zmuszę i spróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria jest cudowna i tyle w temacie. :D Film nie wyszedł za ciekawie, co więcej wiele znanych mi osób po jego obejrzeniu nie chcą w ogóle słyszeć o czytaniu tej książki. :( Haha miłośniczka wampirów? Siostrzyczko gdzieś ty się podziewała? :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez Was komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego recenzowania. :)
Dziękuję Wam bardzo za ten miły gest i zachęcam do komentowania, bo dla Was to niewiele, a dla mnie naprawdę dużo! ^^